-
Všechny kategorie
Dřevoobráběcí stroje
Kovoobráběcí stroje
Příslušenství
- Všechny značky
- O nákupu
- Doprava
- Kontakt
- Blog
Nejčastější dotazy (FAQ)
-
Chci vrátit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?
U zboží objednaného přes e-shop, telefonicky nebo e-mailem fyzickou osobou (v objednávce není uveden název firmy nebo IČ) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Ze zákona máte nárok takto objednané zboží vyzkoušet, čímž ale není myšleno zboží nad míru opotřebovat nebo jej spotřebovat. V zákonném uvedené lhůtě tedy musíte:
- sdělit nám svůj záměr odstoupit od smlouvy prokazatelným způsobem - nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete ke stažení ZDE
- zboží spolu s formulářem zašlete na adresu TOMPET.CZ s.r.o., Čacké 1724, Pardubice 530 02 nebo jej doručte osobně (po předchozí telefonické dohodě)
V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatňovat náhradu škody.
-
Když vrátím zboží ve dvoutýdenní lhůtě, dostanu hned peníze zpět?
Peníze Vám za vrácené zboží můžeme vyplatit ihned (pokud jste kupující = Vaše jméno je uvedeno na faktuře).
Pokud zboží vracíte přepravcem, vyplácíme peníze na Váš banvkovní účet.
-
V jaké fázi je moje reklamace? Proč oprava drobnosti trvá tak dlouho?
Každé reklamované zboží zasíláme do autorizovaného servisu, kde závadu posuzují. Reklamační technici v TOMPET.cz Vám tedy nemohou sdělit přesnější informace, dokud se zboží nevrátí k nám. A to často trvá opravdu celých 30 dní.
-
Chci změnit objednávku, dokoupit zboží, vyměnit zboží, změnit způsob platby či doručení. Chci zrušit objednávku.
Pro změnu způsobu dodání nebo způsobu platby či změnu v objednávce, prosím kontaktujte zákaznické centrum prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete na tomto odkaze: Napište nám.
-
Jsem z jiného členského státu EU a chci nakupovat bez DPH. Jde to?
TOMPET.cz nabízí možnost prodeje bez DPH plátcům daně v jiném členském státě EU, ovšem musí být prokazatelné, že zboží opustilo hranice ČR.
Objednávku tedy není možné vyzvednout osobně na výdejním místě, nebo si nechat zboží poslat na území ČR.
Zboží vám odešleme přepravní společností na místo určení v jiném členském státě EU.
Pro vytvoření nabídky prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, viz kontakt.